Jag kan trösta/ ny haeder

En stora syster som vill hjälpa till och trösta men det är någon som vill till mamma i stället.
Nu har det varit lungt ett tag här hemma när båda barnen har villat så då passade jag på att fixa en ny haeder håll på med den sist samtidigt som den andra men vart inte klar med denna. är mer nöjd över den jag har nu så den kommer får vara där ett tag nu. Men det är fortafande så att jag inte kan se min nya haeder när jag går in på min sida vilket är tråkigt man tur är väl att ni andra läsare gör det. Såp här ska den se ut nu i alla fall.
vilken tycker ni jag ska ha denna eller den föra?
som såg ut så här.

Kommentarer
Postat av: malin

Den du har nu är jätte fin.

Den ska du absolut ha tycker jag.

2012-02-04 @ 08:46:26
Postat av: Gullvi

Den du har nu är helt underbar, tycker du ska behålla den.

2012-02-04 @ 14:09:04
Postat av: [email protected]

Den sista för på den andra såg man inte så bra vad det var.

2012-02-05 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!