God morgon/ dålig morgon.

vet inte i fall min morogn är så god men kan ju hoppas ni andra har det. Sedan kl halv 5 så har jag varit uppe. Amelia har blivit väldigt snorig igen så hon har svårt att andas till och fårn. Inte roligt för lilla tösen . vet inte vad vi ska göra då det har vart så här sedan den 17 jan.  Sonoret har finnits med hela tiden seddan så har det kommit o gått liote med hosta nysningar och låg feber.  tänkte jag skulle ringa till BVC i dag och rådfårga lite med dom.  i fall vi ska ringaoch boka en läkar tid eller så.  för jag lider med Amelia och det är nästan så man känner att man inte vill gå ut med henne för då blir dte nog bara vära och har snorandet blivit bra så slår det inte fel att dte blir löite väre efter någon dag hon vart ute.  Blir itne klok på detta.
Sedan har vi Den stora Tjejen Olivia som tyckte det var dags att gå upp kl halv 6 nej sa jag det är natt tita det är ju mörkt lig kvar i sängen nu. Det tog 30 min sedan så var hon inne hos oss igen och sa att hon itne kunde sova. robban gjorde plats så hon fick hoppa upp i våran sänge- nakdelen är ju att hon aldrig somnar när hon kommer till våran utan styr med allt annat. klätar upp o ner virder och vänder på isg sak ha vatten mm. Såp jag gav upp och gjorde man klr och gick upp när kl var kvart över 6 så nu är jag på lagom bra humör känner jag . Ont i mitt öra har jag och min hals är som i går men lite bätre skän inte som att jag har ett stort riv järn i dag uten ett litet så det kanske går åt rätt håll för mig  nu i alla fall.
Får se i fall jag åter kommer med någon senare i dag eller om jag ligger på soffan elelr i sänge o sover hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!