God kväll

här går det sakta men säkert fram åt i alla fall så hoppas vi på det. febern har gått ner lite nu på kvällen och det känns skönt . sov ut på morgonen i hopp med Amelia men sedan dess har det bara varit små korta vilostunder så en själv har inte hunnit med. Tänkte att vi körde ett bad på henne för att bli tröt och vilja sova men fel hade vi här är hon vaken gnäller och för sitt lila liv med ljud och missnöje. vi stora ignorerar o låter henne va nu på golvet. Kan inte låtta henne ligga o snuta och suga hela tiden för det känns i bröstvårtorna och det är det hon vill göra och inget annat. Så nu får man lite säga i mot sig själv som känner att ta upp henne det är synd i henne och tänka vad granarna tror att vi gör. Nu känner jag mig som en dåliga mamma ne det är du inte. Ja vad ska man göra i bland finns det inte någon annan utväg än att dom får sprattla o föra lite liv tills dom tröttnar och somnar det är ju inget som skadar dom har man lärt sig när man är inne på sin andra barn. För jag kommer så väl i håg att det var något jag hade mycket svårt med när det gällde Olivia jag fick så ont i hela kroppen o tyckte att vi var så duma föräldrar och undrade vad alla andra skulle tro. Men man kan ju inte alltid tänka på vad andra sak tycka o tänka oftast vet man som förälder vad som är bäst för sitt eller sina barn. Så nu ligger vår söta troll unge under sitt babygym och trallar och för sitt liv och vi pratar till henne och försöker få henne lugn och belåten i alla fall. För en annan är rätt tröt och skulle behöva sin sömn nu när man inte är på toppen av berget men hoppas jag är det till helgen så vi kan göra något roligt. För gud vad jag missar att kunna göra roliga saker med Olivia ute i snön som har kommit blir så¨avis av all läsa vad alla ni andra föräldrar har gjort med era barn. Hoppas på vinter utfllycker i helgen med många äventyr. Ne nu ska jag ta o åter gå.. kommer en uppdatering i morgon om lite allt möjligt som jag har lovat er läsare. Hoppas ni får en bra kväll och ett bra avslut på denna dag.

Kommentarer
Postat av: stolt mamma till två

Hoppas det blir bättre snart! Om hon har ont i magen blir det bara värre om du låter henne snutta = mer luft. Ett bra tips ftån BVC.



Hoppas ni får det roligt i helgen då!

2012-02-16 @ 14:58:49
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!