Fett tisdag och sportlov

Hej hopp på er mina läsare. Har em ny vecka på började och redan i morgon så är vi halvvägs frame till en ny helg. Helt otroligt vad allt går fort fram. Man hinner knappt tänka på v Ad man sl Hinna göra innAn veckan är slutt. Ja ser man till i dag såär det ju fett tisdagen vilket. Vi här hemma firade med en god semla som.man ska göra den satt där den skulle.och var mycket god. Roliga Olivia äter locket sedan all grädde och mandelmassa och sedan det andra. Lite roligt att se hon är.så.instämde på att hon ska äta.den så och då får hon det med själv så äter jag först loket som jag drar.över grädden så man får lite på den med sedan ärter jag den rakt av med.fingrarna. Hur äter ni era semlor och bad r sorts ska det va? Lite roligt att veta finns så många olickasemlor nu så.finns en dela att välj på eller recept Att gå efter, samt hur man äter dom naturella eller med.hetväg =med varm mjölk. Ja annars här hemma så är det sportlov vilket Olivia har och är hemma med oss hela veckan och hittills har dagarna flutit på bra hon har haft mycket att göra och fott utlopp för all energi. D ena lila kropp lan innehålla. I går var. Ove Erika och. Deras barn Svea och Bianca här. Det vart mycket bus fika och så gick vi ner och spelade minigolf. Efter det vart det hem till oss för att ätA middag dagen slutade vid 20 tiden för Olivia då.vinkade hon ej då.till sin vän. Och i dag så kommer Olivias gudmor på besök vilket var.mycket upp skatta.ochdey vart mycket bus. Malin fick inte mycket tid med Amelia inte utan Olivia skulle ha hemma för sig själv lite tid fick hon sniffa på bebis i alla fall. När Malin lämnade oss. Så begav jag och Olivia oss ut för lite bus och handla hem.dom efter längtade semlorNa. Det var ju inget roligt väglag ute r bus en masa is.och vatten och lite snö. Efter 10 mim var hon blöt till tusen tackar gudarna för.överdrag byxor. Nu väntas det sömn från mim sid Med.då båda barnen sover.och i morgon.väntas en tidig morgon med förberedelser. I morgon ska nämligen Sara Robbins kusin låna/ vara barnvakt till Olivia för att åka till.busfabriken något som Sara BelTran gjort länge med Olivia. Tvekar inte på.att dom kommer få en helt underbar dag där. Men lam bara tänka mig att det kommer. RÄTT MYCKET MÄNNKSKOR DÄR. Detr ju Sportlov trots allt. Olivia är så.glad.och förväntAs full så det är det ända hon pratat. Nu på kvällen. Ne nu säger jag med familj god natt och sov så gott.och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!