Det här med telefoner nu är det nära.

Har ju skrivit att jag är ute efter en ny telefon några gånger. och jag har sutit och titat och velat mella olicka telefoner och former. Mycket som har styrt med är ju priset på telefonerna då jag vill köpa telefonen kontankt för jag har inget abonemang och tycker jag klara mig rba uten det.
Telenfonerna som jag har fastant för är
Sony Ericsson xperia Arc s pure
Samsung galaxy s2
har är dom två igenmter varander.
Och när jag väl sat där och titade så märkde jag att priset inte skiljde så mycket mellan
Samsung galaxy s2 och en Iphon 4 Så då började velandet igen.
Men det är väl ändå så tänker jag att ska man köpa sig en Iphon så ska man väl då satsa på  en iphon 4s och dom är ju lite dyrar ett köpa utan abonemang.
Svårt där här när man känner att man inte vill ha abonemang på tenefonen för då blir det så dyrt på en gång när man köper.
Att jag hällre har ett kontantkort beror på att jag känneratt man har mer upsikt över hur mcyket pengar man gör av med. jag känner det att det är så lätt att man inte tänker på hur mycket man gör av med annars att man inte tänker på pengarna utan ringer och sitter i långa samtal och messar en massa och så kommer räkningen och den är väldigt dyr. vilket jag inte känner att jag vill vara med om. och jag trivs med så jag har det nu och jag känner på att ha ett kontantkort.
någon som har dom här mobilerna och vad tycker ni om dom..  vilken skulle ni rekomendera av dom.
Två övre.  det är dom det står mellan ändå det känns som så i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!