Det här med Namn

Ja nu har det snart gått 3 månader och lappen med vilka namn vi vill ha till våran dotter Amelia har inte skickats in ännu. då vi inte vet riktigt vad för namn vi vill att hon ska ha i mellan namn. Amelia står klart och lika så namnet från min sida och det är Johanne. Men då var det namn från Robbans sida som vi inte vet eller i fall vi ska ta något annat som vi bara tycker är fint. Jag har 3 namn lika så Olivia och på min sida va släkten har man alltid tagit ett namn från vardera sida det var delvis därför Olivia fick det då vill man ju inte ändra det nu. Några namn som Ninna och Olle gav oss när vi pratade om det var Lena eller Maria. Robban vet inte vilket och jag känner att han borde få välja. Men vi får väl se hur det går. Vad tycker ni???? Hu har ni gjort med namnen till er barn???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!