Apoteket och en fotograferings dag:)

har vart nera til Apoteket i dag igen då Jag glömde köpa miniformdroppar till Amelia. dom andra är en månade gammla och då ska man inte använda dom mer. Men vart lite besviken för den stora flaskan var slut så vi fick ta den lilla flaskan vilket inehåller 30 ml  den stora 100 ml.  den stora koster 230 om jag inte mins helt fel och den med 30 ml kostade 103 kr det är tame fan inte klockt  det är inte hälvten så mycket som den stora och man betalar nästan halva pristet för den ändå.
Ja man vi behövde ju ha den i alla fall så det vara bara att betal o se glad ut. fast jag tyckte det är lite överpris när man gemför.
se bara skilnade på storlekarna.
Så här finna är vi i dag olivia ville leka med kameran fick ta bilder på mamma och Amelia sedan skulle jag ta kort på henne..
*Ler*
Fy vad jag älskar er min trollungar.
alla bilder på mig vart unifär så här eller med halva ansiktet.
så fina var vi i dag i alla fall...  kan ju säga det att man kan inte tro att jag föde barn för snart 2 månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!