Vilbergens Vårdcentralen här är skit rent utt sakt

Amelia är inte bra har feber och värdens hosta så hon.inte kan sova så en vaken natt har det varit. Hade hoppsan på sömn när Olivia var på förskola vilket det inte blir då jag sitter här på denna jävla vårdcentralen med lågt blodsocker en trött kropp och väldigt arg. Samt en Amelia dom är trött varm ut tråkad hungrig mm så sitter vi.ni har.i vänt rummet och klocka tikarmen ingen läkare kommer och roppar upp oss 10.45 skulle vi ha våran tid kö är.nu 22.30 och ingen har kommit än. När msn frågar i receptionen då är dom bara sura och säger att dom.inte vet. Ja sur är. Trött.på hur msm.blir bemöt på vilbergensvårdcentralen. Får väl se se mär vi går komma in. Hade det vart jag själv som skulle gå då hade jag gått hem för länge den.men nu gäller det ju att barn då då gör man inte det. Är inte.första gången vi får vänta länge fast vi hade en tid. Känns som om.man kunde sluta komma på den tiden man får utan komma en kvart efter den man fick för man får aldrig komma in den tiden dom är utsatta vilket fall Nu när jag skrivit av.mig är kl 11.45 så nu har vi väntat i ,1 timma är detta klokt är det så här på era vårdcentraler med????????

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Tack vad snäll du är!



Sist vi var på vårdcentralen fick vi vänta en timma på att komma in. Iof fick vi en jourtid så då kan det ju varit annat mer allvarligare som kom i mellan. Det är ju trist att behöva väbta allra mest för våra små som hinner bli både uttråkade och hungriga!

2012-04-18 @ 17:21:37
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!