Valborg firas hemma

Här har vi inte gjort det till någon stor grej att fria valbort  sedan vi fick barn. Men när man nu titar runt på allas bloggar och på fb så ser jag att nästan alla är i väg kring brasan med barnen.
Det gör att jag ställer mig fårgan? Är det jag som är uda och tycker att det inte är något för barnen och att dom inte får utt något av det när dom är så små och att det oftast är en massa fylla.
Eller är det bara jag som har fel ska man ge sig ut med sinna barn bara för att alla andra gör eller för att man ska det.
Varför gå ni i väg med erna barn och vad tycker ni dom får ut av det???
Här är ändå inte  barnen riktigt bra än och Olivia komm och sa redan vid halv 7 att hon var tröt och ville gör sig klar för kvällen Så då  gjorde vi det. Så nu sover båda barnene och Robban är i väg  hos sin bror  där lite folk har samlats. Så jag sitter här o mysser med mig själv. man har början till migrän tror jag kännts som så hela dagen tråkigt  så jag känner att huvudet inte riktigt orkar med det  här med att sitta o skriva eller se på tv man jag är inte tröt så jag kan sova än..
Nys fick jag se fyverkerierna som dom avfyrade här utan för oss eller vid kyrkan  det är ju våran grana typ.. Trevlig valborg på er ochI morogn ser vi fram i mot en fira 1 maj med att se på första majtåget med bilar och motercyklar och Olivia ska  får åka karuseler som hon  har längtat efter så mycket.. Ska bli roligt o se i fall  hon vågar och vad hon tycker koparna i bamses värd är det hon har åkt när jag tänker efter.  Ha en bra kväll och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!