Vågar Man hoppas.

Nu har vårat minsta hjärta vart feber fri i 2 hela dagarmen hostan sitter i fortfarande och den har lättat lite med men är fortfarande besvälig- den stör båda min och Amelias natt sömn. Men sakta men säker tså märkar man av att våran underbar töss är på väg tillbaka till sitt rätta jag igen. I dag har man varit pigg och mycket vaken under den stunden vi varit hemma själv när storasyster är på förskolan och busar av sig.
Men jag vill inte hoppas för tidigt änu att det är över för oss för det kan ju lika gärna vände igen det vet man inte man jag hoppas då att vi slipper vara med om denna jobbiga period igen för gud vad jag har mått dåligt över att se henne lida så här  inte bara jag utan alla i familjen har tyckt det.
Se upp nu kommer jag ..
Så hur är våran Amelia som en 4 månaders babis?

jo hon är snäll mycket om tycikt av all och  bär på en massa kärlek.
Fotast glad och älskar att ta ögon kontakt med andra männiksor som vill ha den kontakten med hennne.
Får många att le stort när dom ser på mig. Jag  rullar runt massor och kan även åla  mig fram till saker...

Allt som är lågt ner och på golvet lige risigt till när jag tar mig framåt.  det gäller att mamma och pappa är med i svängarna så dom ser vart jag ta vägene och vad jag sysla med.
Jag sak även snura runt på skötbordet vilket är mycket roligt så mamma är så nervös och rädd  viket jag utnytjar mycket väl..
äslar att leka  titut vid skötbordet sammt att busa med olika saker som kan ligga på mitt skötbord.
Jag tyckte om att få min smakportiskoner inna jag vart sjuk och allt gick ner i min magge. Grött var något jag fick sama 2 dagar inna jag vart riktigt sjuk och det  var mcyket gott allt gick ner  men Oroliga pappa ville inte ge mig hela portiskonen för han var rädd att jag skulle få ont i magen... annars så hade  jag mer en gärna ätit upp hela potkonen med gröt som var 2 mas vatten och 1 1/2 msk grötpulver.
Dess väre går det inte licka bra nu efter men var sjuk  för när man var sjuk ville man inte ha någon mat alls så jag la ner allt med smakisar för en vecka så nu ska  det tillbka igen och vi hoppas att det fortsätter att smaka bra.
är väldigt med och intreserad av vad andra stoppar i munen och sitter och smaskar bredvid om man sjävl inte får någpot.
att  ta saker är inga problem och allt sak in i munnen för det kan ju smaka gott eller vara bra att bitta på  då det kliar väldigt mcyket i munen på mig med.

Jag älskar att mysa med min kisse Ior och att snuta på örat eller att pussa på honnom är mycket mysigt att sitta ligga eller stå att tita på honom är också väldigt intressant



Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Håller tummarna för er!

2012-04-24 @ 17:44:22
URL: http://sarahan.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!