Snart är min buzz period slut.

Ja inte lång tid kvar nu på min buzz period för Liptons pyramid tea som vart mysigt att testa hela familjen och suttit och myst med en varm kopp tea i soffan innan sängen har väntat på oss och nu när det varit sådant regnrusk så har ju tea varit extra gott att ta sig en kopp. Till er som jag buzzat för och som har fot smakprover av mig vill jag på mina att använda era Buzztrack kort och svara på frågorna där det tar inte mer 1 minut av erna tid vid datorn. Alla i våran Familj kan starkt rekommendera Liptons pyramid påsar mycket bra och god smak.
dena vart min personliga favorit.
nu är jag på väg ner i soffan med en kopp varm tea och hoppas på lite värma i kroppen och sedan en god sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!