Nu är allt fixat för i morgon...


Såg till att fixa allt  redan i dag så jag kan ta vilken tid som hälst till tandis i morgon så man kan bli människa igen. för nu går man ju och spänner sig på något underligt sätt så att huvudet bara dunkar. annars så känner jag inte av smärtan på samma sätt men ömar i kinden tror det kan vara en kraftig infektion som min kära visdomstand kan ha ställt till med.  I morgon är det i alla fall fixat som så att Robbans kära moster Anna kommer och hämtar Olivia fårn förskolan i morogn så jag slipper känna den pressen och så förjar min kära Bestemor med mig till tandis för att ha hand om  minisen medans mamma liger och pinas. Så  tor jag ska sätta mig och pumpaut lite bröstmjölk så att dte finns om det skulle krisa i morogn inte för att hon tagigt flaska hitils men man vet ju aldirg. i dag fick hon smaka lite på modersmjölks ersätningen  gick ju så där  ingen höjdare. mer kom ut en in men tror även att hållet var förstårt på den flaskan vi tesstade i dag.  men lite kom ner men inte mcyket men  fortsätter vi försöka så kanske det kommer att gå sedan.  Ja nu ska jag väl ta mig till sängen had ejag tänkt för att få lite sömn i kroppen men först blir det att pumpa lite förstås.  Så hoppas jag på att bli människa i morogn och få svar på vad det är som orsakar det onda jag har.
Tack på förhan  för  ni som finns där fös oss i morogn ..  ni är gild värde och får en guld stjärna i himmelen av mig.

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Lycka till idag!



Tyvärr tror jag inte vi kommer på babysången denna veckan då båda grabbarna fortfarande är genomförkylda men mår de bättre kommer vi självklart! Ska ni gå lr?

2012-04-03 @ 09:23:20
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!