Nej nej nej vill inte hör på mig. Nej !!!

Ligger här nu i sängen sen en.bra tid tillbaka för att försöka sova.för att bara pigg i.morgon till.förste Maj. Men mitt huvud.värker och hela.kroppen på mig jag bara inte.kan komma till ro med det. Inte nog med det så verkar det som om Amelia är på väg tillbaka till att bli sjuk jag bara hoppas jag har fel men som jag ser och hör så ser det inte bättre ut. Vill att vi ska va friska nu så vi.kan göra allt vi vill göra. Olivia kände sig inte bra i lördags och hon hade lite feber. Men den var borta dagen där på.men hostan hade hon kvAr och hon har på.pekat flera gånger att jag är sjuk mamma eller ne jag är inte sjuk men mär inte bra. Jag tycker nu att det får va ett slut på det här nu.......... Så snälla låt det inte va något alls låt det bara dra förbi dena gång. Ne måste försöka sova nu då våra barn går upp runt kl 6 på morgonen eller runt halv6 ingen sov morgon.. Hoppas på.fint väder i morgon och en massa finna bilar och mc att. Ser på i morgon... God natt

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Hoppas ni blir bätte nu och inte sämmre!



I valborg kunde du läsa på bloggen vad vi gjorde. Förknippar inte majbrasan med fylla alls. Såg ni någon eld sen?

2012-05-01 @ 21:08:50
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!