Lite nytt skadar inte.

I tisdag kom det 2  paket till mig på posten som  bestod va min bikinis och sedan ett med kläder som kläningen jag hade tänkt ha till dopet och en sommar kläning samt en stickad tröja  nu till  våran och till sommarkvällaran.
vart mcyket nöjde med kläderna var lite nervös då jag alldrig bestält kläder för ut fårn nätet eller  via katalog. För jag har det så svårt med storleker då jag är stor upptill  och lite ner till..  i stan måste jag testa allt som har till överkroppen att göra inna jag inhandlar det.  det som var är att lång kläningen  är för lång men det vista jag redan innan så den ska  jag får hjälp att sy upp. och att den andra kläningen såg väldigt stor ut men på var den inte så stor. Men hade kunnat komma i en mindre storlek men  det vet man ju till nästa gång..
Här är min skönheter.
Bikini, B-kupa Balkonettbikini, D-kupa
denna var med vanliga och halternek band Denna var svart och inte lilla.
bikinisarna är bestälda fårn Bonprix.se
Eliza Long Flower Dress
Kläningen till dopet.
Emma Flower Dress
Price Pip Cardigan
Dom här kläderna kommer i fårn Rutstor.se har sett en massa snyggt där inne  som jag skulle vilja ha men allt kan man inte få..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!