Hjälp mig någon...

Vart köpper ni för det mesta era kläder och hur hittar ni det där finna?????
Ser så många som klär sig så underbart finnt och så hittar dom  där godbitarna som jag verka missa överalt för jag  tycker jag har en sådan tråkig garderåd den behövs förnyas och få färg till sig .. Så  ge mig insperation någon  kommed förslag på butiker och hur jag sak gå till väga.!!!!!
Är även ute efter något fint till dopet och kolade runt lite nu på  nätet har hittat några stycken men  är lite orlig över lägden på vissa och  om jag får plats med min byst i dom .. vilken skulle ni annars rösta på att jag skulle kuna ha på våran prinsessas dop??
NR1
Price Audrey Dress
Nr 2
Eliza Long Flower Dress
NR3
Madie Tube Belt Dress
NR4
Price Braid Long Dress
den har flätade ditaljer  som axelband och  runt bysten .
NR5
Petra Bow Dress
finns även i denna.
Petra Bow Dress
dom här Klänningarna hittade jag på. Rutstor.se
Till något annat så här på slutat så  fick jag tandläkar tid och var där  och gapade stort.  dom slipade på två tänder och spolade en ficka vid tanden med kocksalt  och det skulle räka trode dom så nu är det bara att invänta resultatet.

Kommentarer
Postat av: Gullvi

den ljusa var verkligen fin, den skulle passa dig bra.

2012-04-04 @ 02:15:16
Postat av: Stolt mamma till två

Jag brukar handla de flesta kläderna på H&M, vero moda och ginatricot. Billigt och man får mycket för pengarna! Jag tycker dock H&M är de mest moderiktiga butiken i city.



Angående klänningarna du la upp gillar jag den lila vita med bältet i midjan, dock är den ju axellös (?) vilket inte är så bra med stor och tung byst? Klänningen under den (den långa, blommiga) är min favorit och den skulle kanske passa bättre? Den var jätte fin och moderiktig! :-)

2012-04-04 @ 07:56:48
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Sara

jag tycker Nr.5 den svarta är jätte fin :)

2012-04-04 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!