Fötsta April

Då var det slutet på en vecka och början på en ny månad. Jag tror inte jag har gått på några april skämt har ni gjort det? Annars så har jag ont i min visdomstand så jag väntar på att fet dos bli en ny dag så jag kan höra av mig till dom. Har inte vart jod tandläkare på 4 år så är lite rädd för vad dom ska säga och om det är några mer saker msn bör göra dels har jag tandläkare skräck. På shopping rundan hittade vi kläder till Olivia och Amelia ska få i sina påskägg i stället för godis för det lär Olivia få imängder av andra. Hade velat hittat saker humörmig.men fick inte mycket tid att se på sådant Amelia var tröt och Robban tycket inte om.när det är allt för mycket folk och det var mängder av MÄNNKSKOR på maxi i dag. Men ska hitta något fint att ha nu i.påsk och speciellt på fredag när vi ska på 80 års kalas. Sedan vill jag få lite vår nytt och fint. I min garderob nu när man varit gravid 2 gånger så behövs det nytt. Så är det.någon som har tid för lite shopping med mig så sär till. Det är roligt att gå med någon och få smak råd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!