Det gör bara då ont i ,<3

Mitt <3 bara värker när jag ser vad du lider och hur jobbigt du har det. Så jobbigt mär du ät då liten och så sjuk känner mig så hjälplös. Och känner en som en dålig mamma när man.inte kan göra mer än vad mam redan gör och det inte finns mer att göra en att hoppas att du snart blir frisk. Att gå och vaga dig och höra dins hjälp lösa rop samt skrik och inte veta vad du vill det gör så ont i en. Skulle kunna va vaken en veka i sträck bara du blir frisk. Riktigt ont gör det i ens mammas hjärta att se sina barn sjuka. Så jobbigt när dom är så små mammas underbara prinsessa jag älskar dig upp timme stjärnorna och tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!