Den står o knakar på dörn

Då börjar vi närma oss slutet av dena vecka i alla fall står ju nästan helgen och knakar på dören.
I dag var en händelserik dag den började med en tidigmorogn med dess bestyr  läman olivia på förskolan och där i fårn tog  jag och amelia oss till babysången i klockargården där vi  möte upp Erika med sin  dotter bianca .. mycket trtevligt hade vi det med många skrat och små pratstunder. där i fårn så tog jag med hem för att hämta upp lite saker till förskolan för att hänta  stora tjejen för att fortsätta till fots till min mamma och boro för melis och lite små prat och lämnade av en del gardiner jag ville bli av med.  Ja sedan var det ju öppningserbjudanden på panduro i dag för att dom flyttat upp en vånging. så då var vi ju tvungna att gå ditt o titta.  det ända vi fyndade var pälor till olivia resten som inhandlades var till ordinare pris men det var sådan  som jag  var tvungen att ha. Som  bokstäver så jag kan skriva Amelia på deras dör till deras sovrum.  så notan vart inte bilig i slutändan kan jag ju medela. men allt mitt gående i dag och att nästan mer en hälfen av streckan var i pw stillen så är jag tröt o slitten det känns i vaderna kan jag med ge. vi Stanade til i skogen  både till och från hageby för att plocka finna blommor så nu står det en stor finn buket med  vitsipor på vårat bord.
Nu är det lite myss fram tv som väntar ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!