Vad hände på MVC

Föra torsdagen så var jag på MVC.
Det var ju ett tag sedan man var där försat gången. Men det kändes bra och vi pratade om hur jag måde och hur jag tyckte det gick och jag kunde ställa min frågor.
Jag kom där i fårn med en lapp om vattengympa för gravida något hon tcykte jag skulle testa på om jag kände och ville för det på grund av min foglostning. Men den är för alla gravida som är i veckan 25 och upåt.
Har inte tagigt kontakt med dom än då det har  hänt väldigt mcyket annat sedan jag var där som jag har fott tagigt stälning till och fixat upp. Men har staraka funderingar på att ta kontakt o se i fall det finns någon plats för det kan ju vara värt att testa på o se i fall man tycker att det ger något eller ej?
Någon som har gått eller vet någon som har gått som rekomenderar deta? 
Annars så pratade vi allmänt om mitt ilamående och kräkningar jag lidit av under graviditeten och hur det var med det nu. Och så fick jag lite stränga order om vad jag verkligen bör unndvika nu när jag har foglostning. Så som långarpmenader bära tungt inga skogspromenader för o plocka svamp o så vidare inte bra underlag, att tänka på att jag sitter bra och sträcker på mig och inte bara sitter rakt upp o ner en hel dag för det är häller inte bra. Och att jag tänker på att försöka ligga bra i sängen o så vidare.

Men tänkte att jag skulle skriva hur mcyket jag vägde och så vidare. nu när jag var på besöket, pratade om att jag skuell göra det men det har dragit ut på tiden lite. Men så kan det gå i bland. 
 
Min vikt : 63,3
SF mått: 25
Blodtryck var 105/60
H*N hjärtslag: 148

Jag vägde 59 när jag skrev in mig.

och då befan jag mig i vecka 27 +3

Med Olivia i vecka 25+ 0
MIn vikt: 57,3
SF mått: -------
Blodtryck: 110/70
Olivias hjärtslag: 140

Jag vägde 51,4 när jag skrev in mig.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Det är alltid kul att gå på MVC besöken!



Men vi kanske kan ses på måndag efter lunch då? Då kunde nämligen Malin med hänga på. Kanske kan ses i Vasaparken?

2011-09-20 @ 20:56:05
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!