UUUUUuuuuu

käns infet bra det här har inte samma instälning till ksolan denna tremin som föra allt går så segt och jag komme rinte framåt med något jag suter upp på sakerna och Jag bara känner mig ointreserad av att göra läxoran fast jag har ett intresse av att vilja lära mig. Nu sitter jag med Farmakologi det är så där. Får sitta o leta runt på nätter klika mig vidare o leta på efter svaren det är  20 frågor som jag sak finan svaret på och nu på  snart 2 timmar så ha rjag  gjort 3 frågor. Nu ha rjag kommit halvägs i alla fall  då jag har sutit  med det i måndags med. Men har ingen lust till det.

Kan inte sitte för länge häller framför datorn för jag får så förbaskat ont i kroppen o i rygen. av min foglostnign så kan inte sitta hur mcyket som hälls häller. det måset vara klar nu till på onsdag för då sk den in och så har vi prov på måndag i sjukvård  och så har  vi en massa mer uppgifter  så jag vet vad jag har o göra i helgen o alla andra dagar kan jag ju säga. Men samtidigt så måste man får göra annt med för annars så kriverar jag.

Ne det är väl bara att sätta igågn igen inna dom där människorna kommer som sak fixka med något nytt internet utag i våran lägenhet för då lär jag ju inte kunna sitta o leta fakta  vid datorn o så sak dom borra o ha sig så vet inte vad jag ska hitta på när dom är här o styr hoppas inte det tar så lång tid i alla fall. står 3 timmar på papret men så länge vill jag inte ha dom här.

Annrs så får vi se vad som händer  o jag hoppas att dom andra frågotna jag har  kvar går snabt nu så jag kan bli klar i dag inna tössen kommer hem för då kan jag va med familjen o bussa o ha det lite kul och sedan läsa igenom sakerna till provet innan jag går o sover.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Det är säkert foglossningen som gör att du tappar intresset för skolarbetet då du får ont när du sitter stilla och pluggar de timmar du behöver. När blir du klar med utb? Vad vill du jobba med sen?



Ja visst är de lika? Kul när man ser likheterna tycker jag. Öf i klockaretorpet vid sista hållplatsen ligger den. Ni borde komma och testa den?

2011-09-23 @ 09:39:40
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!