Sista inlägget för september.

ja då var det en site september. Och det har hunnit med att hända så mycket sedan i onsdags och så mycket att ta stälning till så bloggen fick  ligga nere i går.  Vi fick besked i går när jag hämtade Olivia att dom ville flytta upp henne till stora avdelningen för att det finns en plats ledig och dom andra som stod i kö ville inte ta den platsen så då var det bara vi kvar. det var nästan så man kände sig tvingad att ta den. Men jag tror vi har gjort ett bra val att tackat ja till platsen. Men vi sa att dom fick vänta med att byta till vecka 44  för då är jag ledig. För dom vill ha en veckas inskolning. Och igentligen ville dom att hon skulle ha bytt nu  så hon gick där redan den 15 oktober. vilket kändes lite för fort. man vill ju förberede henne med. Vi hoppas på att deta kommer att gå bra o att vi inte ångrar oss med tanke på att det blir  många ändringar på samma gågn i hennes liv. hon ska bytta avdelning och hon sak bli stora syster. Men man får ta det som det kommer. Så vi hade i alla fall nästan ett dyngn på oss att ge ett besked. Vilket kändes väldigt stressigt det är ju ändå en människa man talar om.

I dag fick vi även redan på att våran prinsessa hade varit med i Tv i måndags vilket vi inte fott någotn förvarning om så vi kunde hålla ögonen uppe utan vi fick reda på det i dag. Så när vi kom hem¨så var det bara att leta på nättet så man hittade det. Hon syndes i närbild o hon var så stolt när hon fick se sig själv. Så nu har vi en tv kändisg *LER* i våran familj.

Ne nu så sak jag myssa med min Sambo med lite glas, maränger, banan, chockladsås humm... vad blir då deta. Riktigt mumsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!