Prov/ skrivnings Dagen!!


I dag var det min första skrivningen för denna terminen in planerad och den på börjades kl 8.10 och jag klev utanför salen kl 10.45 så jag satt nästan 3 timmar med provet. Och jag tor jag alldrig har sutit så länge tidigare med ett prov. Jag hoppas på att det gick bra för mig det känns okej och ett G borde jag ha upp nått. Och det är jag väldigt glad över. det vi hade prov på var.
* Pre perativ omvårdan = omvårdnad dagen inna operation,
*Omvårdnad operations dagens morogn,
*Post operativ omvårdnad = omvårdnad efter operation,
*Olika bedövningar
* Tumörer
*Syrgas
*Öppen och Sluten vård
* Smärta
* Hjärt olungrädning
Så det var rätt mcyket man skulle ha med isg i huvudet i dag. det tråkiga var att Olivia valde att ha en jobbig natt i natt där man ksuell vakna flera gånger, för olika saker men man ville igentligen bara komma in till mamma o pappas säng vilket man inte fick. Så man var inte allt för utvilad som man skulle kanske ha hoppas men jag Kände mig ändå redo för det. Och sådant kan ske när man har barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!