Öppethus.

I går hade dom öppethus på olivias förskola. så jag tog mig ditt lite tidigare o så var  jag där i 45 min. vi lekte på gården åt korv och bussade en massa. Olivia presenterade mig för alla sin vänner o förklarade att mamma hade en bebis i magen... hon var verkligen en sol stråle där på dagis o tyckte det var väldigt kul att va kvar ett tag o att mamma var där. Jag var ju där när robban var på jobbet så han fick missa öpptethus i går.
Men så är det som förälder kan man inte va överalt hela tiden.
tuvär så glömdes kamerna hemma och min telefon vill inte för överbilderan till datorn så det kanske kommer så småning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!