Onsdag och shopping!

Ja skolan var ju i dag och i dag var det lång dag o det känns i kroppen att ha sutit på dom där stolarna hella dagen men vi har gjort en del intresanta saker med. Men även repetion. och i dag tog vi även upp det med läraren att vi tyckte det var så där. och hon förstod oss vilket var bra. Efter skolan så bar det i väg till förskolan för o hämta prinsessan för o sedan åka ner till stan för o inhandla skor till prinsessan och mig.  oliva vart väldigt nöjd med sina skor och hon fick två par och jag hittade ett par. Jag var ute efter ett par skor att bara ta på mig utan snörning eller dragskedja för o slipa böja mig för att jag  orkar inte och tycker det är svårt att komma ner.

olivas stövlar.


Olivias kängor.

och dom här vart det till mig efter mycket om och men . för det var inte lätt att hitta några som satt bra var lätta att få på, som man trivdes med och som fanns i rätt storlek. 
 
sedan vart det ett par byxor på cubus till mig.   för nu börjar kläderna tryta lite i hyllan vad som man kommer i. både ner till och upptill. Men det är ett bara mjukisbyxor eller vad man ska säga. har ett par i svart nu och dom är  väldigt sköna att ha dom sitter inte ått och dom är töjbara.  nu vart det ett par bruna i alla fall för dom andra färgerna känndes så tråkiga eller att jag inte ksulle kunna hålla dom vitta.
kan tuver inte få in någon bild  på byxorna.  Nu ska jag ta o bäda ner mig i sängen o bara njuta av ett ligga o hoppas på en god sömn.


Kommentarer
Postat av: Gullvi

Vilka fina stövlar ni lyckades hitta, förstår att Olivia blev nöjd med sina.

2011-09-29 @ 12:17:22
Postat av: Stolt mamma till två

Finfint! Hoppas de var bekväma oxå?

2011-09-29 @ 14:05:09
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!