När dom små sover.

jag tror inte jag är ensam över att avslöja min hemlighet. I bland när man har fott tössen att sova så smygger man ut till sin lilla göma o tar fram något gott att snaska på.  det händer inte varje dag men i bland.
Och i dag va rjag så där bussig så jag tog fram lite ur godisskopet. När jag ändå skuell sitta o plugga till mitt prov jag ska ha på mångad i sjukvård är grymt nervös nu inna man bara o köra på o lässa på det varje kväll så borde det sita.

Så här ser det ut nu när jag sitter här o pluggar.


I bladn måste man ha den där moroten för att orka med.


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Nja... Jag tror inte på choklad som uppmuntran, men alla är vi ju olika hahhaa Som tur är

2011-09-20 @ 21:40:33
URL: http://saratilling.se
Postat av: Stolt mamma till två

Gott!



Då hoppas vi på fint väder på måndag då!

2011-09-21 @ 21:04:28
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!