Måndag o ny vecka.

Ja då har man startat den nya veckan kl 5 i morse. vilket jag inte är så glad i. Men ¨sådant är det när man har små har jkag hört. Men jag börjar ärligt trötna på det nu för det blir bara tidigare o tidigare som hon går upp någon som har några bra tips till oss.  att  sova till kl 6 när kl ringer vill jag i alla fall få göra mitt i veckorna.
Så jag tar gärna i mot tips!!!!!

Annars så sitter jag o funderar på hur jag sak göra o vilket beslut jag ska ta. något som jag måste ta i dag i sådan fall men kommer inte skriva om det nu det kommer i efter hend. Nu är jag i alla fall vaken och på väg mot förskolan för o lämna mitt buss frö och för att sedan ta mig till skolbänken.  som känns så där i dag.

(lånad av google)


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Hej! Hann att se magen en snabbis idag iaf. :P om du är ledig någon dag kanske vi kan låta barnen leka i någon park? Va ju länge sedan nu!



2011-09-19 @ 18:33:27
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!