Lördag

Ja i går tog vi oss ner till färgargården och vi hämtade upp Sandra på vägen. För några veckor sedan så frågade hon om inte hon fick låna Olivia för att gå ner ditt för att mata änderna med lite gammalt bröd. Men det vart inte av sedan men nu hade även vi en massa o vädret var ju på topp. så jag beslöt att vi skulle ditt o sandra följde med oss. Var så roligt att se att någon sådan står människa kan vara så rädd för dom och någon som är så liten som Olivia våa bli lite mer modig av sig. Det var mcyket trevligt och vi tog oss en en fika på färgargården.
Sedan ver det plugg som stod på mitt schema här hemma. plugga till provet som är i morogn och på farmakologin som jag nu är klar med. efter mcyket om o men och det vart jag nu på morognqvisten.





sedan vart det lek, spring o kurajöma bland träden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!