jag hatar farmakologi!!!!!!!!!!

Jag står  för det min överskrift skriker ut... jag sitter snart o drar bort hårtussar fårn mitt huvud för jag blir inte klok på detta. anntingen är det jag som säker på felställen eller så är det jag som inte förstår mig på texterna för jag hittar inte svaret på fårgorna som jag har kvar på det här förbanade frågorna . har sutit med det av o till nu  sedan vi fick det o jag är glöad över att vi fick till den här veckan som kommer på oss för jag vet inte hur jag skulle klarat av det annars.  får sitta o leta runt om en tok på nätet o så vill man inte lite på vissa sidor o så letar man vidare och  försöker hitta svar o bökerna man har hemma men det finns inte i dom. Hur i helvete kan man göra ett papper med 20 frågor inom ett ämne och så finns det bara svar på 1 frågoa i den boken men har till denna kurs utan man måste vända sig till annanliteratur och söka sig runt på 100 olicka sider på nättet.

Efterfårgar någon som är bra på det här om farmakologi nu så jag kan få hjälp!!!!!!! för jag kastar in handuken nu. för o bli G så var man tvungen att svara på alla frågor så då lär ju jag kuga rätt hårt nu då.  Men jag blir inte klokare på att sitta o letta o letta i fler timmar o inte hitta några svar lässa sida efter sida och det ger mig ingenting.

kan ju förklara att allt handal om läran om läkemdel hur det tas upp va kroppen olika former, hur kroppen reagerar och tar upp det verksamma  sunstansen i tableter och vad vissa biverkningar är så en del saker är jag expert på nu kan jag ju säga när man får sitta o lässa sig fram.  men vissa saker kan jag inget om  när man inte finner svar.

(bild tagen fårn google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!