Ja äntligen

Äntligen säger jag bara. ÄR så Glad att äntligen fått till min blogg mer personlig och finn.  Har ju sutitt och beklagat mig så dant över det här och nu så har jag fixat det helt på egen hand.
Jag började med att jag hittade en hänvisning hur jag kunde lägga in egen bilder i den headen som jag hade nu i veckan och jag fick till det till slut men då gick det inte att lada upp den här på bloggen.  det var något fel på filen och sedan berode det på något annat! Så alla dom timmarna som jag laktner för att få ett program till att funka och kunna förstå mig på programet var helt i onödan, vilket känns väldigt trist och tråkigt. 
När jag nu i alla fall inte kunde  få till det med den headen så gjorde jag en helt ny och egen på hittad i paint vilket är ett program som är enkelt och lätt. Ett av dom programen man sedan länga har lekt med på datorerna. Det jag kunde åsta komma är det som ni ser här högst upp på min blogg.

Och jag känner mig stolt över mig själv och jag har överträffat mig själv i det jag trodde jag kunnde klara av att göra.  Trodde aldrig att jag skulle kunna åsta komma något sådant, men i bladn har man fel om sig själv.

Så i dag har jag lärt mig att inte ge upp, hitta nya vägar, ha tålamod, och tro på dig själv då kommer man långt .

Nu sägar jag god natt till er alla för mina ögon går i kors nu vilket dom har gjort länge. Får se i fall bebisen i maggen håller med mig om att vi ska sova för den är i full gång just nu och styr som bara den.  Ha en toppen kväll



Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Kul att du fick ordning på bloggen! Fick du byta design eller?

2011-09-10 @ 19:53:52
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!