Helg:)

Nu är det helg men för det kan man inte säga att man är fri i fårn skolan. det är nog det värsta med att plugga att man alldrig är riktigt ledig. Harmin farmalogi uppgift att göra klar och så har jag min stora prov på måndag som jag måste få in allt till.. men i går kändes det helt okej med det faktist tor att det sitter mer en vad man tror. Nu hade jag tänkt att vi skulle dra oss mott färjagården för att matta änderna med vårat gamla bröd vi har här hemma och att at oss en fika om det är öppet annars så får det väl bli på stan.  Funderar på om man skuell  gå o kola på skort till Olivia med ett par vinterksor behövs ju och kanske några bra höst skor med.  

Jag har i alla fall bestemt mig över att jag inte bara ska sitta här inne i dag när det är så finnt väder för att jag har massor i skolan hoppas på att jag kan få mycket gjort i kväll... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!