Här hemma

Här utanför fönstret är det toppen väder o det är skönt ute, man jag har dess väre fortfarande ont i mina fogar. smärtan är inte lika ihälig i dag man jag känner av den. Sedan akn det beror på att jag tog mig en värktablet direkt när vi gick upp för jag kände av smärtan o värken vilket jag gjort under natten med.  Inte nog med att man själv hade ont o svårt o röra på isg så har vi då haft en katt som blivit sjuk och spyt hela natten och gått o jamat som skrikit för o säga till att han spyr. Så har har man sprungit o torkat spyor med när man känner sig så vig och kunde röra på sig så mycket. tog ju bara sin tid att kleva upp ur sänge.

Skulle mer en gärna gå ut o leka med tössen våran man vet att jag bara skulle få ondare då, för det är ju inte så att hon kan allt sjävl när hon ska gunga så sak hon i o ur o ta fart på, sedan sak man ha hjälp upp i stora kläterstälningen o så vidare. så dom lyften lär ju inte göra mig bättre. det får bli o villa upp sig och hoppas på att man blir bra. Men vi väntar faktist på att olivias kaka sak bli klar för vi har nämligen bakat en äpplekaka här hemma. något måste man ju hitta på så att hon är syselsat.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Usch vad jobbigt det låter hoppas det blir bättre snart. Jag hade en dag jag knappt kom upp ut sängen, jäklar vad ont de gjorde så jag förstår verkligen digsom har ont hela tiden, mitt kom ju och gick iaf.



Gör du något för att minska smärtan?

2011-09-17 @ 22:35:03
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!