Fy För F - -

Jag tror jag går under jorden i dag alltås.  vist har jag haft ont av min foglostning men i dag slår det rekord. Kan knapt för flyta mig för det gör så förbanat ont o något snabt går det inte häller.  Var tvungen att ta mig till Skolan i dag då vi skulle på föreläsning vilket jag inte ville missa. Men då fick jag även bitta i det stora sura äpplet o hålla tårarna borta från ögonen.  Nu har jag legat ett tag och värktableterna har nog börjat gjort sin invärkan. Men det gör ändå ont o har jag lakt mig ner så tar det 10 min upp och sitter jag så tar det väl 5 o ställa mig upp. Jag går som en pingvin eller som om jag har gjort på mig i byxan.

Det är helt enkelt en hämsk dag i dag, hoppas jag tar mig igenom kvällen då jag kommer  vara själv med tössen våran man hon verkar ha förståelse till viss del i alla fall.  för hon gick lungt o sakta med mig hem från dagis och tröstade mig.  Men det här löser vi nog eller jag hoppas på det.  Fick äve sjukskriva mig på jobbet för ska jobba i morogn o klara jag inte va att förflyta mig själv så klara jag inte va att jobba. Ville inte ta schansen att sätta dom i skiten i moorgn o behöva ringa in folk om jag känner lika i morgon. och kan tänka mig att har jag inte lika ont då som behöver nog min kropp villa fårn påfrestning.


Kommentarer
Postat av: Gullvi

vad gullig olivia är, hoppas att du blir bättre och slipper denna värk, tänker på dig även om det inte hjälper dig. och lider med dig.

2011-09-16 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!