fika på stan

Ja i dag så ska jag träffa Leah en snabis på stan vi har inte hunit sätts sedan i sommar så det är några veckor sedan så vi har nog en del att ta igen. Sak bli mycket trevligt i alla fall. Och så får jag släååa tankarna lite fårn provet. har pluggat nu på morognene o hela kvällen i går fårn det att vi kom hem fårn färgargården till kl 23.30 så nu borde det ju ändå sitta saker till provet. och såv art jag klar med den där för banade farmakologi uppgiften med. Men jag vart nog lite tunhåreg på köpet. för fy vad dena uppgift var en pina alltås.. 
Annars så sak Olivia med pappa på Hocky och det pratas det om en massa här hemma. Nu sak jag göra mig klar för min träff med Leah.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Det är mycket plugg nu alltså. Hoppas det gå bra nu då.



Japp kl 12 i vasaparken, tur med vädret har vi oxå! :-)

2011-09-25 @ 19:18:21
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!