Ett fladrande spöke

Ja i går kände jag mig helt slut i kroppen samt att jag hade ont i min fogar, känner av det mer och mer nu ju längre in i graviditetan man kommer. Men man blir ju tyngre och påfrestningen blir ju mer.  I torsdags var det tänkt att jag skulle till MVC men det vart in stält  då min Barnmorska inte mådde bra och behövde gå hem. Vilket jag tcykte va tråkigt för jag hade en massa frågor som jag skulle velat ställa angående foglostningen. Som den här Gravidvattenjympan som ska vara bra vid foglostning vart den är och hur man anmäler sig sedan har jag  hört att akupunktur ska vara bra och hjälpa.  Men jag får spara dom till nästa vecka. Sedan är man ju även spänd på att få höra hjärthjuden på den lilla vildigen i magen och se hur mcyket man har gått upp och  vad man har för mått runt magen.
  Är det någon anna som har haft foglostning som har några bra tips vad jag kan göra?

Men ska vi åter gå till går dagen så var jag då så trött och kände mig som ett spöka som bara gled om kring. Men är man förälder så har man inte den tiden riktigt att vara trött och orkeslös. För det slår ju inte fel att barnen är pigga glada och fulla va energi så var det här i går. Så jag fick bitta i det sura äpplet och göra det besta av situtationen, Vi var inne o myste med tårta första sedan gick vi ut på gården och blåste såpbublor, gungade klätrade, sprang ja allt. vilket inte gjorde saken bättre för min del då jag var själv och fick lyfta upp tössen här i var där hon promt sak upp o inte kan ta sig själv. Men jag älskar verkligen att vara med Olivia hon är så go och fyld av energi så man  får lite av henne när man ser att man gör något bra för henne.  Hon älskar att var ute på gårnarna i stan och lekparker samt gå i skogen och naturen vilket både jag och Robban tycker är väldigt bra. 
 
          

    

Kommentarer
Postat av: Fia

jag gungade när jag gick...(som en pingvin..typ) då gjorde det mindre ont...och sen gick jag inte i trappor.. fin blogg :)

2011-09-10 @ 13:51:49
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!