Baby saker.

För ett tag sedan så hämtade jag ut två av startpaketen för gravida.
Och det var ju lite bra o ha saker i varje packet. Jag har 3 paket som jag skuell hämta ut så nu har jag bara en kvar vilket är på babyland man det får  jag hämta när vi har någpt ärande där o göra.
men i dom jag hämtat så fans deta.


Som kommer från apoteksgrupen.  ihhe häl deta 2 nappar, en sked en tidning lite provprodukter som barnolja shampo och duschtvål,  i fårn deras egen märke, ett paket tugumi och reklam om en bokklub.



var det jag klikade på som fans på FB.  där fick man 6 stycken engongs haklapar, 2 blöjor fårn huggies, näsdukar, två täster med duschtvål, en tidning och en K- bar som olivia mumsa i sig direkt.  Denn här är till mig sa hon och så gick hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!