utbildning o skolan.

sitter nu o ser över allt som vi har att styra med nu dom sista två veckorna o det är en hel del. Det är redovisningar grupparbtetn, 2 st prov som är stora, samt en massa individuela uppgifter.  Så nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra i fall jag ska orka satsa på ett högre betyg en G för då behöver jag göra en egen fördjupningsuppgift. men jag vet inte vad jag vill skriva om och om jag orkar. Känns så konstigt nu när jag har satsat på skola och betygen och denna termin så glider jag bara med o håller mig undan . samtidigt som alla andra som jag umgås med i skolan sitter o pratar om deras uppgifter och att dom är klara med denna och att det var inte så svårt men jag tycker nog den är rätt svår. Humm.. hur ska jag göra. Har hem studier i dag, men ska i väg på ett studemesök i dag med min grupp. så jag har lite tid nu att sitta med den licka så på måndag för sedan ska den in.  det är svårt det här någon som vill fata ett beslut till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!