Torsdagmorogn/ dagen inna stora provet.

Ja då ha rman vaknat upp Olivia är på väg mot dagis o nu är jag själv hemma. skulle kunna tänk amig att sova men vet att jag inte kan för jag måste ta tiden till att plugga till provet i morogn. Det sista provet för denna terminen är det och självklart det största med. Och inte nog med det så har vi inte haft så lång tid på oss att plugga in dom häller. Satt hela kvällen i går från att olivia gick o la sig fram till 22.30 sedan gav jag upp. Nu blir det att få i sig frukosten läsa igenom några gånger till sortera utt dom som jag kan och fortsäta lässa dom som jag inte kan så bra eller inte alls. 16 olicka sjukdomar/ sjukdomstillstånd är ärtt mycket när man ska kunna symtom, bahandling, omvårdnad, prognos och vad det är för någon sjukdom samt vad som kan var orsaken till den.  Men samtidigt har jag ju valt inriktning själv. hade väl önskat att dom kunde spridit ut det bättre på hela terminen i stället för allt denna vecka. 

Nästan alla i klassen känner att vi går in i väggen var och varanan bröt i hopp i går efter vi haft provet i hemsjukvården. Andra sägar det var det inte bara för att det var så få veckor kvar så skulle jag hoppa av och så vidare så jag vet att jag inte är ensam över att känna så här. 

Hoppas i alla fall att mer en vad jag tror o känner sitter där inne i hjärnan på mig för jag hinner inte så in allt i dag. känns som jag kommer och brista totalt denna gång. Men sådant som återstår.  


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Du har ju pluggat på bra.

Lycka till imorgon!

2011-10-27 @ 11:00:16
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!