Tankar och förväntningar.

tankarna rullar på och veckoran lika så. Vem är det som är så vild där inne i magen och vem är det vi kommer att få möta. Blir det en tjej eller kille? och hur kommer denna individ att vara? Olivia är o klapar på magen flera gånger på dagen o sägar att hon älskar bebis och så vidare.  en helt underba kännsla att gå o vara gravid o få vara med om allt. Men nu är det inte många veckor kvar tills vi får möta den och jag är så för väntans full samtigigt som jag njuter av att va gravid eller i alla fall försöker.

I dag går jag in i en ny gravid vecka så nu är det vecka 31+ 0 i dag.  Jag ska även börja på gravid vatengympa nu men denna veckan blir det inget utan jag får vänta till nästan vecka då dom kör på tisdagar och i morogn så är vi i väg på studieresa till stockholm där vi först ska på stuiebesök och efter det så har vi fri lek i storstaden för lunch shopping eller vad man vill. Så då är jag inte hemma när passet går. Men ser fram i mot nästa veckan o ge det en chans o se hur jag mår i kroppen.  Ne nu ska jag hoppa in i den dusch sedan så blir det sängen  då det blir en tidig morogn  för mig när vi ska i väg.  Håller tummaran för en bra dag för min foglostnign med när vi ska gå så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!