Och så var det söndag

Ja då var helgen gånen förbi oss och en ny vecka har vi framför oss. Det är min sista vecka o skolan sedan komme rjag bara gå hemma och vänta på att våran bebis ska anlända och så har Vi inskolning på stora avdelningen för oliva nästa vecak med. Så det är en del i alla fall. Hoppas tiden ändå kommer gå fort när man går hemma så man inte känner att jag kommer klätra på vägarna.

Helgen har beståt av mycket plugg för min del då jag har två stora prov framför mig denna vecka första är på onsdag och sista provet skrivs på fredagen. Hoppas jag får in lite i huvdet i alla fall. Jag har nu under dom här dagarna pluggat in 6 sjukdommar som jag känner att jag kan sakpligt och så 3 till i dag. Som känns så där. Då jag känne rmig väldigt tröt o matt på pluggandet. Men det måste göras bara att GE allt nu sista veckan sedan har man tid för o villa upp sig.

Sedan har vi även befunit oss på busfabriken en sväng i går Lördag så att vårat Busfrö fick leka av sig lite coh pappa med så klart mamma orkade ju inte riktigt med tempot o komm inte in över allt. Eller ju det gjorde man nog men man orkar inte böja sig dubelvikt. Sedan var vi även o helsade på Robbans föräldrar i dag där Olovia fick följa med Farfar och Farbror fredrik på äventyr. Vilket varmcyket upp skatat lek på tomten vart det med. och sedan lite söndags mys hemma i soffan. och det fick avsluta våran helg.

Kunde inte bara plugga för jag får så dåligt samvete när jag inte tar mig tid till att gör något roligt med Olivia samtidigt så behöver man lite av brott i läsandet med.

Litte bilder som  får sammanfata vår helg.
 

 
Olivia sprang o satte på sig en blöja på huvdet o lekte tarzan här hemma i dag. Så söt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!