Mamma det är Lördag

Mamma vakna i dag är det lördag var vad jag fick höra i mitt öra i  morse vid kl 7. kommer  morfar snart?
Så var våran morogn i dag. när vi slog upp ögonen. Olivia var förväntans full för det är lördag vilket betyder lördags godis och så skuell morfar komma på en morogn fika med. N u har han åkt och vi är hemma o försöker planera upp dagen. Jag har en del jag behöver göra  till skolan om jag nu ska satsa på högra en G nivå och det känns som jag i all fall vill ge det ett försök men då måste tiden finnas till det med. vilket jag inte tycker gör. i dag sak Robban i väg kl 15 och kommer hem sent i kväll. Så jag och tössen blir själv Då. I går var jag aldeles för trött så jag sommna kl halv 9. så då vart det inget gjort. hum undra hur det här ska gå till väga.
JaJa det är ju helg får ju  se det så man ha rju rätt till lite villa och buss med famljen.
Man måste ju faktist stätta dom i första hand någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!