jag vet vad jag gör

Helt klart är att jag vat vad jag gör den mesta delen av tiden på denna helg. o det är att plugga till dom 2 sista proven vi har.  och dom har vi i hemsjukvård och sjukvård. I dag fick vi veta provresultatet på föra provet i Sjukvård o jag fick MVG helt otroligt, känner mig dö stålt o överlycklig vill jag med ge. Men där i mot så fick man mer pres  på sig nu  till nästa prov för då vill man ju uppnå det då med.  Men tänkte att jag skulle  lada i mig lite glass och coca cola så jag får lite socker i mig. så jag känne rmig pigg för lite pliggande nu på kvällen innan sängen seadn Blir det tidig morogn med pliugg då med.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Grattis! Den ugnen och spisen är kanon faktiskt. Hoppas de uppdaterar ert kök med snart då.



Jo det är klart att man för tillfället (som alltid när man gör något romantiskt med den man älskar) känner sig "nykär" och när det är som nytt. Under resan "bröllopsresan" gick man ju och håll i handen osv men ganska snart är man ju tillbaka i vardagen igen.



Funderar ni på att gifta er med? Är ni förlovade lr?

2011-10-21 @ 20:59:16
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!