Halloween i dag och vissa kanske sak fira!



Satt och tänkte i går och tor jag aldrig har varit bjuden eller gått på något Hallowen fest. kanske någon gång under skol åldern men inte sen man började gymnasiet i alla fall.

Är det bara jag som inte vart med om deta? hummm kännermig lite utanför, men jag kanske har gjort andra saker i stället som vart mycket roligare det vet man ju inte.

Det är finnt väder ute i dag. Önsakde bara att jag sovit mycket bättre i natt och och våran töss inte ville gå upp kl 6 i morse man så är dom i bland. VEt inte vad vi ska hitta på i dag eller i kväll.. blir väl spökmys med olivia. Hon har inte velat äta sin frukost så lördags godis står långt ner på slistan just nu.  Man måste ju i alla fall göra sig klar o ge sig ut i det finna vädret för det ser ju helt underbart ut. och man vet ju inte om det kommer fler sådan dagar.

ha en bra dag och kväll vad ni än hittar på denna spökligadag.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Eftersom det är en amerikansk tradition har jag heller inte varit mycket på sådana fester, de har väl blivit mer inne på senare år. Undrar varför? Nästa helg är det iaf alla helgona och då ska vi till kyrkogården och tända ljus.



Vad hittade ni på sen tillslut då? Vad fin Olivia blev! :)

2011-10-29 @ 22:55:39
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!