Gravid Vattengympa


Då¨har jag vart på mitt första pass och jag kände så där till att gå i dag vet inte varför man kan bero på vädret.
Tog mig ditt o det kändes rätt bra. Jag är den yngsta som var där i dag resterande var över 30+ så jag kände mig lite utanför eller hur man ska beskriva det.  Kändes bra i vattnet och man blir ju så lätt. kände inte av foglostningen förutom när vi gjorde en övning. Men annars så kändes hela passet bra. Vi gick igenom om andning som är bra att tänka på när man är i första skedet av förlostningen. och det är nog helt okej har ju inte gått på någon sådan kurser när jag var gravid med Olivia eller under nu så det är säkert bra att gå igonom det med. sedan var det avslapning i vattnet.

som jag känner så ska jag gå nu alla gånger som jag kan inna den kommer för det var skönt. Något jag kan rekomendera för att hålla igång aom gravid med. För jag slutade ju träna fårn det att jag började må så dåligt och när jag fick veta att jag hade foglostning.
Kan ju säga att man känner sig som en stor Elefant när man kliver upp ur basängen.

 


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Haha vilken söt elefant, vad rolig du är! Förstår dock att det känns jobbigt ibland.



Kul att passet var bra, vad får du ge för att va med där då?

2011-10-19 @ 09:14:46
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!