DÅ var den nya veckan igång

Då var vi i gång som sakt var. Och det är med blandade kännslor. det är sista vecka i skolan vilket känns tråkigt men samtidigt skönt. NU är det så mycket med så kan tänka mig att det bara blir små korta inlägg här.

kändes helt onödigt för min dle att gåt ill ksolan i dag då dom hade praktiksnak med klassen och det tog mer en en lektion som hhon hade sakt så jag satt där och bara kännde att jag kunnde vart hemma o pliggat till proven. Gick ditt i dag för vi skulle ha injektionsteknink men det fick vi dom sisat 10 min. Vilket jag tycker var helt onödigt att göra detta moment på. Men behöver ju tid på sig.

Annars så var vi tvungna att införskafa en ny jacka till Olivia då den hon ha rnu är liten och hon inte kan  få plats med någon varmare tröja under. Så jag gick in på lindex o fan en fin . jaka till henne kändes så där då jag åker till Ullared snart med. Men nöden har ingen lag vill ju inte att hon sak bli jsuk hon vart mcyket nöjd över jackan i alla fall och ska ha den i morogn .

här är den finan jackan i alla fall.  bilr licka fin som en polkagris. Våran prinsessa. NE nu sak jag åter gå till pluggandet. och sedan blir det sängen kl 9 för jag mår inget vidare i dag. Och vill inte vara hemma fårn skolan då jag klarat mig att inte ha någon frånvaro alls denna tremin. då vill man ju hålla det resterande med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!