Då var dagen kommen

Ja nu är dagen här för mitt sista prov o jag känner mig helt tom i huvudet har sovit dåligt i natt, så känner mig inte dirket utvilad. Men nu kör vi i alla fall. 

Olivia har även sin sitta dag i dag på sin nuvarande avdelning så i går fick hon handla lite frukt som hon sak ha med isg som sin avslutning i dag och på måndag börjar hon på stora avdelningen. hoppas på att inskolningsvecka kommer gå lika bra där som den gjorde för 1,5 år sedan när hon vart in skolad på andra avdelningen.

ne nu ska jag se till så jag och Olivia blir klöara för dagen jag sak få i mig frukosten och sedan är det bara att kläpå oss och ge oss i väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!