Ska jag våga.

Känner värk i ryggen  och av min foglostnign har haft många sammandragningar under dagen och lite förverkar. Men jag skulle så gäran vilja kryppa ner i ett varmt bad för jag känner mig lite frusen. Men vågar man det.  Pratade Nys med Bestemor och hon tyckte inte det  på grund av att det kan sätta i gång något.  Men jag ha rju badat förut utan att det hänt något. Humm hur sak jag at stälning till detta. Får se hur det blir nu ska jag nog ta o äta en halv blodgrep för det är så gott och innehåller mcyket c vitaminer så man håller isg frisk o kry under förkylningstiden .


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Ingen aning hur det är med bad, inget barnmorskan varnat om iaf. Jag förstår att det måste ha varit jobbigt att shoppa med foglossning och med dina sammandragningar säger ju kroppen att du måste vila.



Dopkorten har vi beställt från vistaprint faktiskt. Blev rätt nöjda. Angående träningskortet blev det bara pass denna gång sen får vi se hur jag gör nästa år.



Trevlig helg på er!

2011-11-05 @ 19:52:16
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!