Shopping

I dag vart det en sväng på stan med bestemor och mn pappa. Första mötes vi upp gick hem till pappa/ morfar och tog en morogn fika och sedan gick vi ner till stan igen där jag titade på skor till mig. hittade ett par men jag väntar med dom tills senare i vecka då Robban med är ute efter ett par så får vi se i fall han med hittar några på skopunkten för man känne rju på att köppa två eller tre par där.

Annars så vart det en lunch som vi vart bjudna på jag och Olivia va bestemor. sedan så vart det in handlat lite till den lile i magen då vi vet att det är en liten men frsik bebis i magen så kände jag att vi behöver några kläder i storlek 50 då Vi bara har kläder i storlek 56 för att olivia var så stor när hon födes att storlek 50 var förlite för henne.  så vi hade bara två bodysar och två par byxor och det var dom kläderna vi hade med upp till BB. 
 
Olivia var det som valde vilket vi skulle sköpa till bebisen och hon gick så stolt med dom till kassan och skulle betala själv.
deta vart det i alla fall.

Så nu är det bara att tväta det i maskinen så den som kommer ut till oss kan använda det.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Vad gulligt!



Angående råd om matning så låter vi Alvin äta med oss har han inte rört maten eller leker med maten blir det inget mer och så får han vänta till mellanmålet ist. Här är det hårda bud ;)



Kommit på hur ni ska göra i framtiden än?

2011-11-21 @ 17:31:00
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!