Planer.

Ja då är tössen på förskolan och jag kom nyligen in inanför dören och pustar nu ut.

Har lite funderingar o planer kring helgen då Robban eventuelt sak åka i väg så är jag själv med våran prinsessa i alla fall en dag får se i fall det blir hela helgen. så då måste jag ju komma på något så jag kan syselsäta henne.

I morogn  när hon är ledig för förskolan så tänkte jag att vi skulle ta o besöka åldemor/ bestemor.
Och på lördag lutar det åt en dag på badhuset med min pappa och yngsta lile bror vilket jag vet kommer uppskatas av tössen då hon bara älskar allt som har med vatten att göra.
Men tänkte inte säga något än till henne så hon blir besviken om det inte blir något så det får välta tills vi har klubbat beslutet om badhuset.
Var väldigt länge sedan jag var där nu och det är ju inte den miljön jag trivs som fisken i kan jag ju säga. Jag känne rmig naken och ut titad många gånger.  Men man får ju ofta sig för barnens skulle i brand.

Ne nu är det ett äple som väntar på mig och lite egen mys i soffan. ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!