Måndag 28-11-11

Ja en ny vecka startar i dag. tänk vad allt går fort. första advent var i går och snart är vi inne i första december med. Och det är inte många dagar kvar inna våran bebis i magen är beraknad att komma ut till oss.

Alla som jag vet är hemma med sin barn, verkar ha sjuka barn så Jag får ta en sväng ut med Olivia själv och leka.  Hoppas det kommer gå bra. känner mig inte riktigt 100%  näsan rinner lite på mig och jag nyser en massa. i går had ejag lite feber med. Men inte i dag.

Annars så har jag hunit med mina måsten att göra i dag som att göra servicanmälan till hysesvärden, ringt försökringskassan, nu är det bara barnenshus/ babyland att ringa till men dom öppnade inte fören 11.00 så får dinga dom när vi är ute och leker.

Ska ta o drika upp mitt kaffe och sedan klä på oss, olivia har fult upp just nu med att natta sin bebis som inte vill sova för den var tvungan att somna inna vi skulle gå ut sa hon.

Hoppas på en bra start på veckan för er med. Här flytter allt bra änslåläng sak inte ta ut något i förskott.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Haha vad rolig hon är, blir nog en bra storasyster hon!

2011-11-28 @ 18:11:38
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!