Mamma lyx

I dag var jag o gjorde någrlar när olivia var på förskolan. och jag är nöjd med resultatet och det käns bra att una sig lite sådan lyx i bland med. Jag ficki ett presentkort av Robbans mamma för julen på att gå o fixa naglarna och jag har väntat på rätt tillfälle och nu var det dags kände jag när jag ändå inte jobbar eller skulel va uta på praktik.
Naglarna vart gröna med ett gliterstreck under och på två av naglarna satte jag ditt blommor.  och jag har gjort så det går lite diagonalt. Vilket är nytt för mig. har inte fott till det bra förut när jag testat göra själv. men vart nöjd med det nu. Jag gjorde ingen förlängning utan jag gick på den kortasta längden jag hade i stället o kappade dom andra så Till nästa gång så blir dom lite längre. Och så sak det ju gå 3 till 4 veckor inna man sak tillbaka och då har dom ju växt en bra bit.

fick till en bild på dom så nu skulle få se lite men sedan dog bateriet så jag måste slänga dom på ladning så det finns bateri i den när vi sak ha kalas här hemma.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Fint! Vart gjorde du dom då? Var de duktiga? Skulle också vilja lyxa till det med fina naglar. :-)

2011-11-10 @ 21:16:55
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!